• A 4Control ideális partner a biztosítók számára, mert

    1. Stabil háttérrel rendelkezik, vezetői több évtizedes biztosítási múltat tudnak felmutatni,
    2. Munkatársai a teljes kár- és javítási folyamatban tapasztalatot szereztek,
    3. Ügyfélbarát szolgáltatásával az ügyfél elégedettségi mutatók emelkednek,
    4. Az optimális kárrendezés teljes folyamatát képesek szakmailag magas szinten, gyorsan lebonyolítani

  • A 4Control ideális partner az ügyfelek számára, mert

    1. Gyors, pontos szolgáltatást nyújt
    2. Az ügyfél érthető tájékoztatást kap a kárrendezés teljes folyamatáról
    3. Az ügyfelet egy káresemény utáni nehéz helyzetben segítik a szükséges döntések meghozatalában
    4. A profizmus révén a „pozitív kárélmény” megerősíti az ügyfél és a biztosító kapcsolatát

  • A 4Control ideális partner a javításban részt vevő szolgáltatók számára

    1. Szakmai iránymutatást nyújt a szolgáltatás maga szintű teljesítéséhez
    2. Optimális javítási lehetőségeket teremt a szolgáltatók számára
    3. A kárrendezési folyamat ellenőrzésével segíti a károk gyors kifizetését
    4. Hozzájárul a szolgáltatók ügyfélkörének szélesítéséhez

Bemutatkozás
Kik vagyunk?

 

A 4 Control Kft. gépjármű és műszaki kárrendezéssel foglalkozik országos lefedettséggel.

 

A kárrendezési területen való munkánk során az ügyfélközpontúságot szem előtt tartva végezzük a munkánk, figyelembe véve a kárrendezés szereplőinek egymásra utaltságát is. Munkatársainkkal együtt arra törekszünk, hogy a kárrendezési folyamat során felmerülő kérdésekre kompetens szakmai válaszokat biztosítsunk ügyfeleinknek, megfelelő minőséget biztosítsunk a biztosító társaságoknak, illetve a szakmai ajánlásainkkal a javításban résztvevő partnerek egy megbízható kárrendezési kapcsolatot tartsanak fenn a biztosító társaságok irányába.

Kik vagyunk?

Cégünk alapítója és munkatársai a kárrendezés és biztosítási területen szerzett sokéves tapasztalattal rendelkező szakemberek.

A különböző területek összehangolása segít bennünket abban, hogy ügyfeleinknek a kárrendezés ne egy extra teher legyen a bekövetkezett műszaki kár vagy balesetet követően, hanem támogató munkánk során értelmet nyerjen a biztosítás lényege:

 

Köss biztosítást, hogy ha baj van, ne légy bajban!

 

Cégfilozófia:

Elégedett partnerek: gyors, professzionális és emberi kiszolgálás, optimális költségszinten.