• A 4Control ideális partner a biztosítók számára, mert

    1. Stabil háttérrel rendelkezik, vezetői több évtizedes biztosítási múltat tudnak felmutatni,
    2. Munkatársai a teljes kár- és javítási folyamatban tapasztalatot szereztek,
    3. Ügyfélbarát szolgáltatásával az ügyfél elégedettségi mutatók emelkednek,
    4. Az optimális kárrendezés teljes folyamatát képesek szakmailag magas szinten, gyorsan lebonyolítani

  • A 4Control ideális partner az ügyfelek számára, mert

    1. Gyors, pontos szolgáltatást nyújt
    2. Az ügyfél érthető tájékoztatást kap a kárrendezés teljes folyamatáról
    3. Az ügyfelet egy káresemény utáni nehéz helyzetben segítik a szükséges döntések meghozatalában
    4. A profizmus révén a „pozitív kárélmény” megerősíti az ügyfél és a biztosító kapcsolatát

  • A 4Control ideális partner a javításban részt vevő szolgáltatók számára

    1. Szakmai iránymutatást nyújt a szolgáltatás maga szintű teljesítéséhez
    2. Optimális javítási lehetőségeket teremt a szolgáltatók számára
    3. A kárrendezési folyamat ellenőrzésével segíti a károk gyors kifizetését
    4. Hozzájárul a szolgáltatók ügyfélkörének szélesítéséhez

Szolgáltatásaink
Gépjármű kárrendezés

A kárrendezés folyamata

Káresemény

Káresemény bekövetkeztekor a legfontosabb az érintett személyek testi épsége, az elsősegélynyújtás.  A következő feladat a kár továbbterjedésének megakadályozása. Ha ezeken mind túl vagyunk, kérjük, nyugodjon le, próbálja higgadtan szemlélni az eseményeket még akkor is, ha Ön a sértett.

Közúti balesetnél a következő feladat a helyzet tisztázása, ki az okozó, azt elismeri-e. Ha egyértelmű és meg tudnak állapodni, ki kell tölteni a kárbejelentőt (kék-sárga lap). Ha nem sikerül megállapodni, mindenképpen rendőrt kell hívni. Hasznos ilyenkor fényképezni, amelyeket majd a kárelbíráláskor a kárszakértő rendelkezésére lehet bocsájtani – úthibákból eredő károknál mindenképpen szükség van beazonosítható fotókra.

A következő lépés a sérült jármű biztonságba helyezése. Ügyeljen arra, hogy a szállításból további sérülések a gépjárműben ne keletkezzenek.

Kárbejelentés

A káreseményt követően a szerződésében foglalt határidőket betartva kérjük, jelentse be a kárt az érintett biztosító társaságnál. Ha szükséges, hívja segítségül a biztosítás közvetítésében részt vett alkuszt, üzletkötőt.  A kárbejelentést a biztosítóknál telefonon illetve a honlapjukon interneten is megteheti.

Az egész kárfolyamatban szükség lesz a biztosítási kötvényre és a legutolsó díjfizetés valamilyen módon történő igazolására. Felgyorsítja az ügyintézést, ha ezeket előkészíti.

KGFB-kár esetén az okozó biztosítóját kell értesíteni és megadni minden információt a baleset körülményeiről és az okozó adatairól.

CASCO-kár esetén a saját biztosítótársaságot kell értesíteni, azonosítani a szerződést, majd a kár körülményeit pontosan megadni.

Vagyonbiztosítási kár esetén a kár bekövetkeztét a szerződésben érintett biztosító felé kell jelezni. Ezekben az esetekben különös tekintettel kell lenni a kármentesítési kötelezettségre (ügyelni kell arra, hogy a bekövetkezett kár hatására újabb kár ne keletkezzen, például vihar által megrongált tető esetén 2 nappal később az eső ne áztassa szét az egész házat).

Kárfelvétel

A 4Contol Kft-t a különböző biztosítótársaságok bízzák meg a kárrendezésben való közreműködéssel. Szakértőink a kárfelvételi megbízás beérkezését követően felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy a szemle helyét és időpontját egyeztessék.
Ezt követően az Önnel egyeztetett időpontban és helyszínen sor kerül a kárfelvételre.
Kérjük, hogy szakértőnk kiérkezéséig a további károk megelőzése érdekében a szükséges intézkedéseket tegye meg, de lehetőség szerint a károsodott vagyontárgyak állapotán ne változtasson.
A kárfelvétel során szakértőnk elkészíti a kárfelvételi jegyzőkönyvet, tájékoztatja Önt arról, hogy a kár rendezéséhez milyen további dokumentumok szükségesek, illetve fotókkal dokumentálja a káreseményt és valamennyi lényeges körülményt.

Kárdokumentáció elkészítése, kárszámítás

A kárfelvételt követően kollégáink rögzítik a kárhoz kapcsolódó dokumentációt, majd elvégzik a kárszámítást, amiről tájékoztatják a biztosítót.  Ezt követően a kárkifizetés és annak összegéről a biztosítótársaság tájékoztatja Önt a választott kifizetési mód szerint.

Kárkifizetés javaslattétel

A kifizetési mód megválasztását követően a tényleges kárkifizetés összege az elfogadott, vagy ajánlat alapján számolt, vagy számla ellenében térített módok valamelyike szerint kifizetésre kerülhet.

Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy az általunk elvégzett szakértői tevékenység során készített kalkuláció csak tájékoztató jellegű, mivel azt a biztosító a biztosítási szerződés feltételeinek függvényében, illetve egyéb körülményekre (előzmény károk , stb.) való tekintettel módosíthatja.